جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

خدمات بازاریابی

بازاریابی، کلمه که این روزها بسیار می‌شنویم. اگر بخواهیم حتی با مفاهیم اولیه بازاریابی آشنا شویم باز هم نیازمند زمان قابل‌توجهی هستیم؛ پس قطعاً انجام بازاریابی موردی بسیار تخصصی است. از آن جایی که هدف اصلی شرکت کی‌بلده کمک به کسب‌وکارها بوده، در این موضوع حیاتی هم با ارائه خدمات ویژه به همراهی شما پرداخته است.

بازاریابی چیست؟

به طور مختصر می‌توان گفت بازاریابی فرایند برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های مربوط به شکل‌گیری، قیمت‌گذاری، ترویج و توزیع ایده‌ها، کالاها و خدمات است؛

به شکلی که در تبادلات انجام شده، اهداف فردی و سازمانی تأمین شوند

کی بلده با تحلیل دقیق و بررسی جامع کسب و کار شما، به شما را در زمینه بازاریابی راهنمایی و خدمات رسانی می کند، و از ابتدا تا انتهای کار همراه شما می باشد.

مراحل بازاریابی؛ 5 گام اصلی برای فروش بیشتر

آشنایی با مراحل بازاریابی به شما در برداشتن گام‌های صحیح و دستیابی سریع‌تر به نتیجه کمک می‌کند. 5 مرحله زیر منجر به افزایش فروش و رشد بازاریابی برای کسب‌وکار شما می‌شود. فراموش نکنید که یادگیری قوانین به‌صورت حرفه‌ای کمک می‌کند تا از پس هر مسئله‌ای بر بیایید.

برای شروع بازاریابی و ایجاد یک کمپین تبلیغاتی باید قبل از هر چیز از کسب‌وکار خود شناخت کافی داشته باشید. شناخت کافی از کسب‌وکار باعث می‌شود تا برای همه قدم‌های خود باتوجه‌به اهداف و مأموریتتان برنامه‌ریزی کنید.

تعیین بازار هدف در مراحل بازاریابی کمک می‌کند تا استراتژی مؤثرتر و موفق‌تری داشته باشیم. برای تعیین بازار هدف به بهترین نحو باید به همه چیزهایی که در مورد مشتری ایدئال خود می‌دانید توجه کنید. تهیه اطلاعات دموگرافیک مشتریان همچون جنسیت و سن و تحلیل رفتار و تصمیمات آن‌ها به تعیین بازار هدف کمک خواهد کرد.

بازار هدف گروهی از مشتریان هستند که دوست داریم صدای ما را بشنوند و همیشه در لیست مشتریان ما قرار بگیرند. از طریق ارسال پیامک انبوه می‌توانیم محصولات و خدماتمان را به این گروه معرفی کنیم.

هر کسب‌وکاری رقبایی دارد که فعالیت‌هایی مشابه با آن‌ها انجام می‌دهند. تا زمانی که شناخت دقیقی از رقبا نداشته باشید، قادر نخواهید بود تا در عرصه پر رقابت امروز از آن‌ها پیشی بگیرید. با زیر ذره‌بین قراردادن فعالیت رقبای اصلی قادر خواهید بود که نقاط ضعف و قوتشان را شناسایی کرده و با یک برنامه بازاریابی مناسب، اکثر مشتریان را از آن خود کنید.

با تجزیه‌وتحلیل رقبا به این نکته پی خواهیم برد که با چه کسانی و بر سر چه چیزی در حال رقابت هستیم. همچنین بعدازاین تحلیل متوجه خواهیم شد که در چه بخش‌هایی می‌توانیم وارد بازار رقابت شویم. تا زمانی که از تحلیل رقبایتان غافل باشید، از طرح‌ها و استراتژی‌های آن‌ها نیز اطلاعی نخواهید داشت.

در مرحله تعیین اهداف بازاریابی، اهداف خاصی که می‌خواهید در اولویت قرار بگیرند را مشخص کنید. این موضوع روی اهداف فروش شما تأثیر مستقیم خواهند گذاشت؛ بنابراین اول به این سؤال پاسخ دهید که مهم‌ترین اهداف شما در بازاریابی چیست؟ یا بهتر است بگوییم که می‌خواهید با بازاریابی به چه چیزهایی برسید؟ این اهداف می‌توانند ماهیت کوتاه‌مدت یا بلند‌مدت داشته باشند. اهداف کوتاه‌مدت باید به‌گونه‌ای تعیین شوند که همانند پله شما را به اهداف بلند‌مدت برسانند.

طراحی استراتژی بازاریابی کمک می‌کند تا مسیر پیشرو برایتان کاملاً مشخص شود. با انجام این کار دقیقاً متوجه می‌شوید که برای رسیدن به هر هدف، باید چه‌کارهایی انجام دهید. همچنین به شفاف‌سازی این موضوع کمک می‌کند که آیا هدفتان درست و واقع‌بینانه است یا نیاز به تغییر دارد.

انواع بازاریابی

تعداد روش‌ها و تکنیک‌های بازاریابی بسیار زیاد است اما در این مقاله سعی می‌کنیم به‌جای هدردادن زمانتان صرفاً به سراغ تکنیک‌های اثربخش برویم.

خدمات بازاریابی کی بلده

با خواندن این مطالب مطمئناً بیش‌ازپیش از اهمیت و تأثیر بازاریابی بر کسب‌وکارها را متوجه شدید. در صورت نیاز به هرگونه خدمات مربوط به بازاریابی، می‌توانید همین‌الان از قسمت درخواست مشاوره و انتخاب گزینه بازاریابی، در سریع‌ترین زمان به مشاورین متخصص کی‌بلده در حوزه بازاریابی وصل شده، تا از مشاوره‌های تلفنی و حضوری ما بهره‌مند شوید.

پرسش و پاسخ

در صورت داشتن سوال، سوال خود را در اینجا مطرح کنید. تا در اولین فرصت پاسخگوی سوالات شما عزیزان باشیم.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه پرسش ها و پاسخ ها

فرم درخواست مشاوره و خدمات